سرمربی صبای قم: می توانستیم گل های بیشتری به پیكان بزنیم
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، 'یحیی گل محمدی' پنج شنبه شب پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و پیكان تهران در جمع خبرنگاران افزود: بازیكنان ما هرچه می خواستیم در میدان پیاده كردند و با جنگندگی خوب در حملات موفق بودند.

وی ابراز داشت: شناخت خوبی از نحوه بازی پیكان داشتیم و تاكتیك امروز ما طوری طرح ریزی شده بود كه با پوشش فضاها و توپ گیری اقدام به حملات سریع می كردیم.

وی با اشاره به مصدومیت دو بازیكن خود در این دیدار گفت: اكبر صادقی و محسن بیات به دلیل مصدومیت از زمین خارج شدند اما آسیب دیدگی آن ها شدید نیست و می توانند هفته بعد ما را همراهی كنند.

گل محمدی ادامه داد: مصدومیت محسن خلیلی بهبود یافته است و او از این هفته تمرینات گروهی خود را آغاز می كند.

وی افزود : تیم جوانی را جمع كرده ایم و بازیكنان سال گذشته را حفظ كرده ایم تا بتوانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: تمامی بازیكنان مورد نظر من با توجه به بودجه باشگاه جذب شدند و در فصل نقل و انتقالات خوب عمل كردیم.

سرمربی صبا ادامه داد: همیشه آماده ترین ها در تركیب تیم قرار می گیرند اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد و بازیكنان مورد نظر انتخاب خواهند شد.

وی افزود: سعی داریم بیشترین امتیاز را از بازی های خانگی بگیریم تا در جمع مدعیان قرار بگیریم و روحیه بازیكنان خود را تا حد قهرمانی لیگ برتر بالا برده ایم.

دیدار تیم های صبای قم و پیكان تهران از چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه چهار بر صفر در ورزشگاه یادگار امام راحل قم به سود صبا پایان یافت. ك/2

7408 / 380/





:: برچسب‌ها: باغ , باند , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: